Pagina's

zondag 21 februari 2010


22 opmerkingen:

Sapipzi zei

Prachtig doosjes Alina.
Ik vind het papier/de kleuren echt heeeel mooi.

groetjes,
Margo

Milnie zei

dit is echt een schitterend doosje! ga meteen even kijken hoe je hem gemaakt hebt, want hij is echt prachtig!

liefs

Erika zei

Wat mooi zeg en hele leuke kleurtjes ook!

Groetjes Erika

m@deliefjuh zei

oh deze is super!!

nicolet zei

Ooo dat is echt prachtig, mooie pronkstukjes hoor en heel handig!
Groetjes Nicolet

Jill zei

ohh Alina your card box is gorgeous I love the design papers, pretty flowers and the punched edges hugs Jill xx

Anoniem zei

Wat een gaaf doosje ;0)

Janneke X

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig doosje en je kaart hieronder is ookal zo mooi.Ik vind je bloemen zo leuk moet ik toch ook eens wat meer doen bloemen maken met mijn ponzen.
Lfs Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig doosje Allina, super mooi! Ik heb al naar je uitleg gekeken, dank je wel.
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Het zijn superleuke creaties geworden Alina!!
Groetjes Trudy

Riet zei

Ohhh Alina,wat een schitterende doos, en je papier is toch weer zo mooi.

Liefs Riet.

Peet zei

oh, zoo mooi Alina!!! prachtig!

Christa zei

Wauwwwwww prachtig Alina!! Maar bewaar jij je kaarten dan allemaal ... in doosjes??

Liefs van Christa

Sharon zei

These are lovely. I really enjoy making boxes and you've inspired me to make one again soon!

Anoniem zei

Your boxes are always beautiful Alina!
hugs,Deena

sam zei

heel mooi! gaaf papier ook! groetjes sam

Diane zei

Hij is erg mooi geworden. Ben benieuwd naar je 2e doosje.

Josee zei

Wat een schitterende creaties heb je de laatste dagen weer gemaakt Alina, helemaal toppie!!!!
Groetjes Josee

Kaatje zei

erg gaaf gedaan!! mooi papier ook! Ik heb even gekeken op je beschrijving en ga het binnenkort ook eens proberen! Ook erg leuk om cadeau te doen met kaartjes erin!

groetjes,
Annika

Maria zei

Mooie doos Alina!! Leuk met die randjes en schitterende bloemen!
Leuk ook dat je een beschrijving hebt gemaakt, bedankt!

liefs Maria

Wendy M zei

Amazing projects - really beautiful blog to visit xx

Anoniem zei

Fabulous boxes Alina...perfectly decorated as always!
Hugs
Carole x