Pagina's

zondag 20 februari 2011

35 opmerkingen:

Uschi zei

Ganz große Klasse!

Liebe Grüße
Uschi

Katinka zei

'k vind hem prachtig !

Groetjes
Katinka

Jane zei

Brilliant Video Boy...love it!xx

Sassy Cheryl zei

Love it! The coloring is GORGEOUS!

Maria Therese zei

Beautiful card Alina! So love your coloring!!

Renata van Miltenburg zei

Geweldige kaartjes weer Alina, deze en die voor je dochter. Prachtig gekleurd zoals altijd en mooi papier ook weer en de vlinder/libelle brads zijn dotjes!

Liefs, Renata

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje,lekker stoer,ik heb deze digi ook ooit eens gekoicht toch wel heel erg leuk moet er dan toch ook maar een keer mee aan de slag.

groetjes Agnes

Amanda zei

Schitterend, prachtige jongenskaart!

liefs Amanda

Annacarin zei

Hi! I love mo's images and just this, you have done a fantastic card!
Have a great week, Annacarin

CraftyC zei

your card is gorgeous Alina. I just love how you colour your images. Wonderful!
Clairexx

Durvina zei

Hoi Alina,

Wat is deze kaart gaaf, en dan heb ik het nog niet eens over die afdruk van je!
Wat is die afdruk gaaf, of ik mijn eigen zoon zie (12 jaar), met z'n favoriete bezigheid.
Deze ga ik maar toevoegen aan mijn verlanglijstje, want met hem en z'n vrienden voor een verjaardags kaart (of zo na de Cito toets) is ie helemaal toppie!

liefs, Durvina

Bernadet zei

weer helemaal geweldig Alina!!

Marijke zei

Weer helemaal super!!!

Yvonne zei

Hartstikke mooi en schitterend gekleurd!!
groetjes Yvonne

femke zei

heey alina,

wauwie dit is wel een heel stoer kaartje geworden!!! prachtig papier en digi.

groetjes femke

yvon zei

Geweldige kaart weer en dat afdrukje is super. Super gekleurd ook trouwens.
Groetjes, yvon

Gerrittina zei

Wat heb je dit stempeltje weer mooi ingekleurd!! Het is een superleuke kaart geworden. Mijn complimenten.

Gr.GZ

Trudy zei

Wat een schitterende kaart is dit!!!!
Groetjes Trudy

Angélique zei

Hoi Alina, weer een mooie kaart geworden hoor!
Groetjes Angelique

Tinie zei

Dit is echt een leuke stoere jongenskaart, Alina!!
Prachtige kleuren en ik vind dat jij het zo mooi kan inkleuren met Derwent!! Als ik daar naar kijk moet ik nog veel leren.
groetjes Tinie

Gunilla/Nilla zei

Have to practice LOTS and LOTS before I can get my coloring this beautiful.
Love you card, but you know what I love everything that you creats.

Hugs for you/Gunilla

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een gave stoere jongens creatie.
Super.
En oooooo wat ben jij toch goed met het inkleuren met derwentpotloden. Zo jaloers op je hé.

Groetjes hilda

Cordine zei

super leuke kaart!
groetjes
Cordine

Malin E zei

Gorgeous card.I absolutely LOVE your coloring!
Hugs MAlin

Riet zei

Prachtige jongenskaart Alina.
Geweldige stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig en stoer jongenskaartje Alina!
Groetjes van jacqueline

marion zei

Tjonge jonge wat kun jij toch prachtig kleuren. Ik bestudeer je kaarten uren en doe mijn best om er wat van op te steken. Maar ik krijg ze niet zo mooi hoor.(buh)
Groetjes Marion

greet zei

Wat een prachtige kaart voor een stoere knul EN het inkleuren......... ik vind het zo mooi!!!

Groetjes Greet

Wybrich zei

schitterende kaart weer! prachtige kleuren, echt een stoere kaart!

Rach zei

fantastic!
I think that this is an awesome image, just perfect for a boy.. your layout really shows it off to it's best.xx

Wendy Koorevaar zei

Hoi Alina!

Via via ben ik op jouw blog terecht gekomen en wauw wat kun jij prachtig inkleuren met Derwentpotloden zeg! Ik ben er echt van onder de indruk en kan naar je kaarten blijven kijken. Ben daarom ook meteen volger van je geworden.

Groetjes,
Wendy

Josee zei

Schitterend weer Alina!!!

Maria zei

Mooie kaart Alina! Stoer! Gaaf papier en een geweldige stempel!

liefs Maria

Magda zei

Echt iets voor een jongen .!
Arno en Joris , mijn kleinzoon en mijn petekind zijn allebei gek op die dingen .
Wat heb je weer eens prachtig die schaduwen gelegd , echt super !!
Groetjes, Magda

Murielle zei

OH...Aline, I love your colouring so stunning!!!!
Your card is absolutely gorgeous.
Big hugs, Murielle