Pagina's

zondag 23 oktober 2011


Dit kaartje heb ik gemaakt voor het Quixotic Paperie Inspiratie blog en die gaat morgen vroeg op de post, want ik heb het gemaakt voor een lieve blogvriendin.


En ik ben blij, het is me gelukt om een andere dame (die waarschijnlijk geen flauw idee had hoe je een link naar een andere blog in je bericht moet plaatsen) zo ver te krijgen om toe te geven dat ze inspiratie op andere blogs heeft gevonden!!! Ik had enkele weken geleden een bericht op haar blog achtergelaten omdat ze mijn kaarten heeft nagemaakt, ze heeft dat VERWIJDERD (kinderachtig, vond ik!!!), toen heb ik opnieuw een bericht achtergelaten en haar gevraagd om mijn blog van haar lijst te verwijderen, ze heeft OPNIEUW mijn bericht verwijderd. MAAR ZE HEEFT MIJ NOOIT OM UITLEG GEVRAAGD OVER MIJN BERICHTEN! Wat mij betreft, als je niet vraagt ''wat bedoel je hiermee?'' en zomaar een bericht verwijdert, zodat niemand anders dat kan lezen, geef je gewoon toe dat de andere gelijk heeft. Ja, maar sindsdien vind je allerlei links op haar blog (neeeeeeeeeee, natuurlijk niet naar het mijne!!), mijn doel is dus bereijkt. Ik ben echt blij voor haar dat ze dat kan!. Ik hoop dat ze dit leest (ik weet eigenlijk zeker, want ze komt hier zo vaak ze kan), maar helaas voor haar kan ze dit bericht niet meer verwijderen.

Ik kan gewoon mensen niet begrijpen die links naar verschillende webwinkels in hun berichten plaatsen, maar niet naar een andere blogger waar ze inspiratie hebben gevonden. Ik heb een hekel aan zoiets en zal altijd reageren. Echt alleen maar uit respect. En mijn super lieve volgers die geduld hebben om mijn berichten te lezen weten dat ik zo ben: hoeveel van mijn berichten beginnen met ''geïnspireerd door...''? Ik weet dat jullie begrijpen wat ik bedoel.



24 opmerkingen:

Magda zei

Alina, ik begrijp je frustratie . Ik weet echter niet of ik dat ooit gedaan heb en zoniet sorry hoor . In het begin kon ik dat allemaal nog niet .
Opnieuw een bijzonder mooie kaart !!
Wat kan jij dat toch goed!!
ZO , zo mooi ingekleurd!!
Een fijne zondag
Lieve groeten ,
Magda

Sadilla zei

wow gorgeous card... and gorgeous coloring!!! =)
hugs
Sadia

Anoniem zei

Oh how beautiful this is Alina! Your coloring is gorgeous and brings this sweet image to life! I love the flowers you created too! Gorgeous work Alina - I love your work! hugs, Angela

Debby zei

Erg mooi kaartje weer! Je kleurwerk blijft gewoon super!
En inspiratie op doen op andere blogs doen we toh allemaal? Als ik nog weet waar ik iets gezien heb, gebruik ik eigenlijk altijd een link. Dat is tochjuist leuk?
Groetjes Debby

Marijke zei

Prachtig, lief kaartje, tja geweldig ingekleurd weer en wat is het een schattig afdrukje. Als je inspiratie op doet op een ander blog en je maakt bijna het zelfde na, dan is het idd wel zo netjes om te vermelden waar je de inspiratie vandaan hebt gehaald. We doen toch overal op blogs inspiratie op, dat is het leuke van bloggen en dan is een vermelding van het blog een kleine moeite. Meestal doe ik dat ook en ook met freebies, al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel eens vergeet waar ik het vandaan heb gehaald! Maar goed je kaartje is weer een topper!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Sara H zei

Oh this image is THE most adorable!!!!!
Looove the colouring and beautiful layers =)

Tinie zei

Je kaartje is zooo mooi!! Lief afdrukje en weer zo mooi ingekleurd! Enne ik snap je frustratie helemaal!
groetjes Tinie

yvon zei

Ik sluit me helemaal aan bij de reacties van de dames. Het is een kleine moeite om even te vermelden waar je iets vandaan hebt of waar je je inspiratie vandaan hebt, toch??
Je kaartje is weer geweldig en wat een ontzettend leuk stempeltje.
Groetjes, Yvon

Cornelie zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, hele zachte kleurtjes, en wat een cute stempel!!
Ik kan je je frustratie voorstellen!! Vooral als ze net doet of haar neus bloed!! Het is natuurlijk wel een dik vet compliment, maar dat is niet waar het om gaat!
Ook ik heb net als Marijke ook wel eens dat ik niet meer weet waar het gezien te hebben, maar als iemand stelselmatig dezelfde persoon kopieërt, gaan je wenkbrauwen wel omhoog!
Groetjes Cornelie

Magda zei

Alina, bedankt voor je berichtje.
Het was een hele mooi nazomerse zondag hier .
Een fijne week
Magda

Janneke zei

Wat een prachtige kaart ;o)

Wybrich zei

leuk kaartje Alina!
ik begrijp je frustratie, ik werd afgelopen week ook met zoiets geconfronteerd............

Bernadet zei

wat een snoezige kaart Alina!!
Weer super ingekleurd, zoals altijd!!
Kleine moeite toch om eventjes te vermelden waar je je inspiratie vandaan hebt.... toch

Unknown zei

Mooie kaart Alina en het stempeltje is wel een schatje zeg super.

Lieve groetjes Suze

Riet zei

Schitterend Alina,wat een geweldige stempel,en zo mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

arjette zei

Ooohhh wat weer een bjoetie Alina!!!! Ik ben écht een grote fan van je kleurwerk, zooooooo mooi!!! Ik vind het lief dat je mijn naam hebt genoemd in je blog maar ik doe dat eigenlijk toch wel altijd hoor... net wat jij zeg, als je ergens wat moois zie dan is het niet meer dan logisch... en je beantwoord altijd zo lief m'n vragen... ben nu weer effe klaar met vragen hoor LOL !!

gr. arjette.

Lia zei

schitterend kaartje en ik kan je goed begrijpen ik meld ook altijd de naam in mijn berichtjes als ik de inspiratie van een ander heb opgedaan
liefs Lia

Irene zei

Wat een akelige ervaring Alina, heel begrijpelijk dat je totaal niet gecharmeerd bent van dit soort "bewondering"! Ik kijk altijd ademloos naar jouw creaties en kleurwerk (dat weet je inmiddels ook wel) maar het is zo jouw stijl.al zou ik het proberen kon ik het niet eens benaderen en zo maar nadoen........echt waardeloos! Dit plaatje is weer adorable en je bloemen als vanouds schitterend!

Liefs, Irene

Trudy zei

Het is een prachtige kaart geworden Alina!!
Groetjes Trudy

marion zei

Wauw wat een lieffie !! Liefs, Marion

Jeni zei

What a Darling card Alina!! Such a sweet image and beautiful coloring. ~jeni :)

Mary zei

Kan me je frustratie wel voorstellen, ikzelf blog nog niet zo lang en snap zeker nog niet alles van internet en door linken etc,(heb dat dit weekend voor het eerst gedaan,met hulp van een dochter). Maar zal wel zoveel mogelijk vermelden waar ik het idee heb opgedaan.
Je kaartje is weer super!!
Groetjes Mary

Gerrittina zei

Goed dat je dit nog even onder de aandacht brengt. Ik denk dat de meesten van ons het niet eens bewust doen. Maar het is inderdaad een stukje waardering naar de ander toe.
En je kaartje is echt weer sweeeeet.

Gr. GZ

nicolet zei

En ik was degene die dit prachtige kaartje mocht ontvangen!
Dank je wel voor je lieve woorden Alina!
Liefs Nicolet