Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

Bedankt!

Hallo, lieve dames, en heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, kaartjes (PRACHTIGE!) en e-mails die ik de laatste weken heb ontvangen, dat deed me goed!
Het gaat inmiddels beter met mij; ik heb nog pijn in de nek en spieren, een gevoelige plek op mijn hoofd (ik krijg kippenvel als ik mijn haar moet borstelen!) en wat blauwe plekken en mijn linker pols zit nog in het gips (tot volgende week dinsdag, hoop ik!). En als ik een trap naar beneden moet, dan moet ik eerst twee-drie keer zuchten, maar dat begrijpen jullie!
Maar ja, het kon veel erger. In ieder geval zal ik niet zo snel meer zeggen ''Tomorrow is another day''. Wat ik vandaag nog kan doen zal ik ook doen, want drie weken geleden, in de ambulance op weg naar het ziekenhuis, dacht ik aan alle dingen die ik zo graag nog had willen doen en die ik had uitgesteld en ik zal die momenten nooit vergeten. Meer zeg ik niet. ''Tomorrow is another day'' heeft voor mij een andere betekenis.



Het is me zelfs gelukt om een kaartje te maken (ik geef het toe, in twee dagen!), met een Mo Manning digitale stempel en papier van Maja Design. De tekst is van Noor Design en de leuke embellishments zijn gemaakt met de Sea Charms Die-namics.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

Hi ladies, I'd like to share this card, made with a Mo Manning digital stamp, Maja Design papers, Sea Charms Die-namics and Noor Design sentiment.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

33 opmerkingen:

Sanne zei

Wat fijn dat het weer beter met je gaat! Je hebt ons wel laten schrikken zeg! Hopelijk ben je snel van het gips verlost. Je kaartje is een dotje. Ik heb ze gemist.

Liefs Sanne

marion zei

Super te lezen dat het al wat beter met je gaat. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, liefs, Marion

annemarie zei

gelukkig gaat het weer wat beter met je. Je hebt een mooi kaartje gemaakt ook al heb je er wat langer over gedaan.

groetjes Annemarie

Ellen zei

War fijn om te lezen dat het beter gaat en dat je zelfs al weer een kaartje hebt gemaakt. En wat voor eentje?! Gaaf is ie! Leuk die embellishments die je aan de tekst hebt gehangen, past perfect bij het afdrukje.
Groetjes en hopelijk tot gauw, Ellen

Gretha zei

Wowww, schitterende kaart en zo prachtig gekleurd.
ben blij voor je dat het beter met je gaat en dat je snel de dingen kunt gaan doen die je wilt gaan doen.
Groetjes Gretha

Mette zei

Beautiful card. Love the sweet image and the gorgeous papers. Your colouring is fab as always.

Hugs, Mette

Magda zei

Alina, dat moet wel een verschrikkelijke val geweest zijn!! Je hebt blijkbaar echt wel schrik gehad, dat je nu besliste om zaken niet uit te stellen.
Fijn te horen dat het wat beter gaat.
Prachtige kaart!
Zorg goed voor jezelf!!
Liefs
Magda

Colinda zei

Hij is super!! Héél véél beterschap!! Colinda

Dina zei

welkom back prachtige kaart super

sandra_w zei

Fijn dat het weer beter gaat Alina! Prachtig kaartje heb je weer gemaakt...super!

Héél veel beterschap!

San XX

Ankie vd Polder zei

Wat fijn dat je er weer bent. Je kaartje is echt geweldig geworden. Veel sterkte met verder herstel en doe het rustig aan. Beterschap. Groetjes, Ankie

arjette zei

Wat goed dat je weer even lekker heb kunnen knutselen, dat is een goed teken, gelukkig gaat het wat beter met je.....
je kaartje is, als altijd, weer geweldig leuk zeg, super ingekleurd ook!!!!

gr. arjette.

Shazza zei

it is beautiful x

Sharon zei

Alina this is so sweet. The image is just adorable and love the papers and the layering of them. Stunning card.
Hugs Sharon. x

Joke de Wit zei

Gelukkig dat het weer wat beter gaat.Maar dit kaartje is weer toppie hoor.Groetjes Joke

Yolanda zei

Blij dat je weer "aan de betere hand" bent. Ondanks alles heb je weer een heel mooi kaartje gemaakt! Heel veel beterschap. Groetjes Yolanda B)

Cornelie zei

Ja, dan zie je de dingen ineens weer anders!
Gelukkig gaat het weer wat beter, maar wat maak je dan toch een lelijke smakkert niet!
Fijn dat je je weer een beetje hebt kunnen bezig houden met je hobby! Prachtig kaartje is het geworden, en een onwijs mooie stempel!

Pop's Cards zei

Hey sweetie, this is just gorgeous....

I love what you have done here, a really gorgeous creation...

Hugs Pops x x x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat.
Je kaartje is prachtig.
Groetjes Miranda

Marijke zei

Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat Alina. En super zeg dat je alweer een kaartje hebt gemaakt! Een prachtig geheel!

Groetjes, Marijke

Riet zei

ohhh wowwww Alina,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

Liefs Riet.

chrilvian zei

wat een mooike

Durvina zei

Wat heerlijk dat je toch wat kunt doen, al is het dan langzaamaan.
Neem je tijd voor je herstel, doe rustig aan.

Liefs, Durvina

Astrid zei

Wowww, wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Alina, prachtige kleuren, lief afdrukje, echt super hoor !!
Ben blij te horen dat het nu weer wat beter met je gaat, gelukkig maar joh en nu hopen dat het gips er volgende week af mag :)
Sterkte nog !!

liefs Astrid

Irene zei

Fijn weer een levensteken van je te krijgen Alina en wat er allemaal door je heen is gegaan.....daar kan ik me heel veel bij voorstellen! Ipv "tomorrow is another" misschien "seize the day"???
Twee dagen over zo'n prachtige kaart is helemaal niets, ik doe over mijn simpele net zo lang of zelfs langer hihihi!!!
Ik duim dat het gips er over 1 week af mag, sterkte en rustig aan hoor!!!

xx Irene

Bernadet zei

wat fijn dat we weer van een kaartje kunnen genieten Alina.
Gelukkig gaat het weer wat beter met je.
Hopelijk ben je snel van 't gips verlost.
Sterkte tot zolang in elk geval.

Judith zei

Hallo Alina,
Fijn om te lezen dat het weer beter gaat! heb je deze mooie kaart met één hand gemaakt? Jij hebt het werkelijk in de vingers, het inkleuren. Geweldig mooi!
Beterschap verder,
groetjes, Judith

Cordine zei

Gelukkig gaat het al wat beter met je!
Super kaartje
Xxx
Cordine

Knutsel en Zo zei

Je kaart is zoals gewoonlijk weer schitterend. Doe het rustig aan he!
Fijn dat het weer beter met je gaat.

Groetjes, Karin

Mary zei

Fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat! Ik kan me voorstellen dat de schrik er nog goed inzit......zo te lezen is het ook een hele smak geweest.
Je kaartje is súper!! Het inkleuren zooo geweldig mooi!
Beterschap met het verdere herstel!
Groetjes Mary

Kjersti zei

Good to have you back Alina! Gorgeous card and stunning coloring!
Hugs Kjersti:)

Harriët zei

Hoi Alina,

Fijn om te horen dat het weer een beetje de goede kant met je op gaat.Ook al zal het waarschijnlijk langzamer gaan dan dat jezelf zou willen...
Vind het echt onwijs knap dat je zo'n mooie kaart met 1 hand hebt kunnen maken.Complimenten!
Ik zal heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het gips er dinsdag af mag.

Groetjes uit Spijkenisse,
Harriët

Gerrittina zei

Wat fijn dat je weer terug bent!! Ik heb je creaties gemist. Ja, ik kan me voorstellen dat zoiets je aan het nadenken heeft gezet. Stel niet alles uit tot morgen. Gelukkig zwakt dit in de loop der tijd ook wel weer een beetje af. Gelukkig maar, anders heb je geen leven.

Gr. GZ