Pagina's

maandag 16 december 2013

New Home


Een verhuiskaartje gemaakt, met een leuke stans van 4enscrap, papier van Cosmo Cricket - ''Baby Jane'' collectie en tekst van Elzybells.

Ik heb toevallig op een blog gelezen hoe je ''stans'' in het Frans zegt, ik heb gegoogled en toen dit winkeltje gevonden, één stans besteld, vzk. 1,65EUR, echt goedkoop vond ik. Het heeft inderdaad geduurd tot ik de stans binnen had, 9 dagen, maar ik vond dit niet zo erg. Ze hebben ook bijpassende stempels en alles kan ook gelezen worden in het Engels (hoewel niet altijd super goed vertaald!), en op Pinterest en Facebook staan ze ook met leuke voorbeelden.

En nog een ''adres'' in Frankrijk met leuke dies, http://www.scrapalacarte.com/ (ik heb geen ervaring met bestellen!) en ze hebben ook super mooie voorbeelden op Pinterest.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.


A ''New Home'' car , made using a gorgeous die, which I ordered here a few weeks ago: 4enscrap.
Thank you again for stopping by and the nice comments!

9 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuk en lekker vrolijk. Gaaf is de stans van de tag he?!
Leuke nieuwe adresjes zijn altijd welkom, ga eens kijken, bedankt!

marion zei

heel mooi weer meis, knuf, Marion

Judith zei

Dat is een vrolijke verhuiskaartentag (ha, wat een woord (-:) Jouw post herinnert mij eraan dat ik nog een kaart wil maken voor een kennis die onlangs is verhuisd...
Bedankt voor de inspiratie!

Kreatief met Maria zei

Leuke verhuiskaart, mooie kleurtjes Alina en bedankt voor de tip, ga zeker kijken.
Groetjes Maria

Ellen zei

De tag-kaart is echt heel leuk. En dat huisje.... super! Vooral de ramen vind ik helemaal leuk.
Groetjes, Ellen

Mary zei

Erg leuke tagkaart! Zo vrolijk ook. De tag is idd erg leuk! Ik ga gelijk even op hun pinterst pagina kijken.
Fijne dag, Mary

Amanda zei

leuke kaart.

liefs Amanda

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Alina!!
Groetjes Trudy

Wybrich zei

Leuk Alina! Staan mooie voorbeelden op de link van Pinterest!