Pagina's

donderdag 29 mei 2014

Especially...




Dit kaartje is een verrassing voor een vriendin. Ik ben een beetje dol op deze La La Land Crafts Kimono Marci stempels (stempels, omdat er meer zijn, allemaal even schattig), ze zijn echt leuk om in te kleuren. Ik had dit papier nog liggen (een oude Card Art kit van Carmen), en ik vond de MFT Die-namics Trellis and Vine mooi hier bij passen.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

I've made this card lately to surprise a friend, I hope she likes it. The stamp is the lovely LLLC ''Kimono Marci with Umbrella'', the papers come from an older KaiserCraft paper pad - English Rose Collection - and I made the only ''embellishment'' using the MFT Die-namics Trellis and Vine.
Thank you again for stopping by and the lovely comments.


17 opmerkingen:

Bernadet zei

ooooh Alina, wat heb je deze stempel weer een mooi kleurtje gegeven!
Super!!!

annemarie zei

ik vind het super, mooie kleuren en een super leuk plaatje, begrijp dat je daar weg van bent.

groetjes Annemarie

Ellen zei

Prachtig! Stempel is gaaf en heel mooi gekleurd. En dat rek met de bloemen ertegen, zo leuk!
Fijne da, Ellen

marja zei

Wat heb je toch een prachtige eigen stijl van kaarten maken...zo leuk. Groetjes Marja

Alanna zei

This is gorgeous Alina. I'm sure your friend will love it.

Marijke zei

Schitterend!! en wat een leuk afdrukje is dit. Mooi ook het rek met takken en bloemen!

Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Hoi Alina,

Ik kwam je blog een tijdje terug bij toeval tegen (ik zocht iets op Google) en ben toen volger geworden.
Je maakt prachtige dingen en je kleurwerk is geweldig.
En ook leuk om te lezen dat jij zuinig was op de cardkits van Carmen. Hierdoor heb ik toen kennisgemaakt met veel merken papier, iets waar ik nog steeds plezier van heb. En ook ik heb nog steeds restjes liggen, moet ik toch ook maar weer eens gaan gebruiken.
Groetjes, Liselot

Irene zei

Echt een Oosterse-uitstraling, heel leuk Alina!

xx Irene

Kreatief met Maria zei

Hoi Alina
Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Het kleurwerk is schitterend. Groetjes Maria

Melody zei

Sweet image, beautiful coloring, and fun layout!

Dina zei

schitterend super mooi

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een super mooi kaartje Alina, heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

Sharon zei

This is beautiful Alina. Love the image and the layered circles are gorgeous.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon. x

rian zei

wat mooi Alina, en je kleurwerk is ook helemaal toppie.
groetjes Rian

Pop's Cards zei

Ohhh this is absolutely gorgeous!! hugs Pops x x x

Nicole zei

Een heeeeeeele mooie verrassing Alina!! Wauw, wat schitterend ingekleurd en een supermooie kaart.
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

femke zei

heey alina,

een heel mooi kaartje is het geworden!!!

groetjes femke