Pagina's

maandag 14 juli 2014

Birthday cards




Twee kaartjes voor mijn voorraaddoosje, gemaakt met de super leuke MFT Die-namics Zipper. Ik wilde dit setje al zo lang hebben en toen vond ik hem afgeprijsd bij Bij Oma Dee, wat een geluk!!!!! Je hebt in ''no time'' een heel erg leuk kaartje! Ik heb nog twee gemaakt, voor twee klasgenoten van mijn dochter, die afgelopen zaterdag samen een kinderfeestje hebben gegeven, maar daar heb ik geen foto's van, helaas. In ieder geval, die twee meiden vonden ze ontzettend leuk en wat was ik blij om dat te horen!

En wij hebben vakantie, maar jullie zullen mij regelmatig nog ''zien'', want ik heb nog bestellingen en ook opdrachten, die op tijd klaar moeten zijn. Super leuk! En ik ben helemaal happy, omdat mijn broertje weer naar Nederland kan komen en we samen iets leuks gaan doen. En ieder jaar vanaf nu. We zijn zo weinig samen geweest de afgelopen 15 jaar, sinds ik in Nederland woon, maar daar komt verandering in. Ik ben echt happy!

Lieve dames, een fijne zomervakantie, geniet ervan en bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.




I've had this set, MFT Die-namics Zipper, on my wish list for such a long time and finally I bought it last week. You have in ''no time'' a very pretty card. So I made four cards in one morning and I'm glad to share these two with you. The sentiment comes from the set DC Gift Card Greetings. The ''pockets'' are made using Die-namics Traditional Tags STAX.
Thank you again for stopping by and the lovely comments.

11 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtige kaarten. Jij en jouw broer ook een fijne vakantie. Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

petra,s cards zei

wat heb je dat weer schitterend gemaakt!!!!
liefs petra

Alanna zei

Oh my goodness Alina, these are both so adorable. Love!

Ellen zei

Wat heerlijk dat je zo happy bent! Geniet van de tijd samen met je broertje. Geniet ik ondertussen van jouw mooie kaartjes. Deze met rits zijn echt heel tof!
Groetjes, Ellen

Dina zei

prachtige kaarten super mooi

Sharon zei

This is a fabulous design Alina and love the sentiments.
Have a lovely week.
Hugs Sharon. x

rian zei

super kaartjes heb je weer gemaakt,
en die rits van mft blijft leuk.
geniet van je vakantie , groetjes rian

Mary zei

Wat heerlijk dat je broer komt!! Ik kan mij voorstellen dat je je nu helemaal happy voelt!! Ook leuk voor Stephanie om haar oom wat vaker te zien!
Ik wens jullie een hele fijne tijd!
Je kaartjes zijn geweldig mooi. Wat een pracht stans!!
Lieve groetjes Mary

Kreatief met Maria zei

Hoi Alina
Dit is inderdaad een hele mooie stans en wat een mooie kaarten heb je ermee gemaakt.
Groetjes Maria

Amanda zei

Echt leuke kaartjes en wat fijn meid, geniet er van hoor!

liefs Amanda

sandra_w zei

Superleuk!!