Pagina's

vrijdag 15 juli 2016

Inspiration Friday


Een inspiratie foto deze week:



Gelukkig had ik dit kaartje een tijdje geleden gemaakt, want ik zit sinds vorige week donderdag thuis, met koorts en keel- en blaasontsteking :( ). Ik ben zó niet gewend om in bed te blijven, maar het was niet anders. De kleuren op mijn kaart lijken op de kleuren van de foto, wat was ik blij! 
Het kaartje heb ik gemaakt voor het kleindochtertje van een kennis; ze wilde slingers, ballonnetjes en cadeautjes op haar kaartje:




Ik heb het setje ''Time to Celebrate'' gebruikt, gepaperpieced en La-La Land snijmallen.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

More inspiration at La-La Land Crafts Tutorial and Inspiration Blog.
You can play along and join all the La-La Land Crafts fun over on our Facebook page, where you can post your creations and you can also find us on Twitter.
Have a nice weekend and thank you again for stopping by and the lovely comments. 



5 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Alina,van harte beterschap.Gr.Joke

Unknown zei

Leuk hoe je de mallen weet te gebruiken.
Fijn weekend en beterschap !!

Ellen zei

Ziek op bed, zo niet leuk! Heel veel beterschap. Je kaartje is weer prachtig. De kleuren zijn mooi bij elkaar.

Bernadet zei

Wat een lief kaartje is dit Alina!
Enne.... van harte beterschap!!

Mary zei

Ik lees nu pas je blogpost. En lees dus dat je ziek bent. Net nu het zo'n warm weer is!! Ik hoop dat je alweer wat beter voelt. Beterschap!!
Je kaartje is weer prachtig. Mooie en lieve kleurtjes.